jueves, 26 de marzo de 2009

ENCIERRU EN SOLIDARIDÁ COLXS COMPAÑERXS CATALANES



Como rempuesta a los fechos llaceriosos del miércoles pasáu en Barcelona, un garrapiellu d'estudiantes de la Universidá d'Uviéu tomó'l determín que trancase de manera simbólica, pa protestar pola política represiva contra lxs compañerxs de la Universitat de Barcelona, nel rectoráu de la Universidá d'Uviéu.


Esta aición asitiase dientro d'una movilización de calter estatal pa denunciar la entrada de los mossos d'esquadra nel rectoráu de la UB pola fuerza y la represión postrera. En tol Estáu Español pudieron vese ayeri aiciones asemeyaes a la nuestra.

La ocupación nel rectoráu fue a les 6 de la tardi, cola entrada d'una docena d'estudiantes que manifestaron, mesmo a la prensa qu'al personal de seguranza, el so envís de facer un encierru simbólicu. Nes hores que siguieron, fueron axuntándose-yos más compañerxs, hasta rozar la treintena. Asentaxs nuna aula, procedieron a valorar les movilizaciones feches hasta'l momentu y a organizar charres formatives sobre l'Espaciu Européu d'Educación Superior, como tamién discutir la fueya de ruta que siguir.

La nuechi trescurrió ensin incidentes; pela mañana ceo, a les 10, abandonose l'encierru, el primeru del movimientu estudiantil asturianu en bien d'años.



COMUNICÁU ASOLEYÁU POLA ASAMBLEA D'ESTUDIANTES DE RESULTES D'ESTI ENCIERRU


N'asturianu:

Lxs estudiantes de la Universidá d'Uviéu, organizaxs n'asamblea, manifestamos la nuestra refuga énte los fechos intolerables ocurríos en Barcelona'l miércoles pasáu 18 de marzu.

Tres de cuatro meses d'encierru na Universitat de Barcelona, en protesta pola aplicación del Espaciu Européu d'Educación Superior, lxs estudiantes ellí trancaxs fueron desagospiaxs violentamente, a manos de los mossos d'esquadra, col preste del rector Didac Ramírez y el mandáu de Joan Saura y Josep Huguet, conseyeros d'Interior y d'Universidaes respectivamente. Nes manifestaciones postreres siguió la fola represiva; la policía autonómica agredió tamién a transeuntes y periodistes, acabando la xornada con decenes de deteníxs.

Queremos denunciar esta política represiva desendolcada contra cualesquier movimientu contestatariu. Énte la crisis sistémica d'esti capitalismu xabaz agudícense les contradicciones que valen de xida pal usu desproporcionáu de la fuercia en ficies de la “paz social”. Somos conscientes de qu'esto nun ye un fechu aisláu y de qu'esta política tien l'oxetivu d'acabar con toa disidencia contra la mercantilización progresiva de los servicios públicos (sanidá, enseñanza...).

D'esta miente, condenamos les actitues represives al tiempu que desiximos:

  • La dimisión de los conseyeros Joan Saura y Josep Huguet y del rector Didac Ramírez.

  • La puesta en llibertá ensin cargos de lxs imputaxs.

  • El cese de la criminalización por parte de la Conferencia de Rectores d'Universidaes Españoles (CRUE).

  • Que la CRUE en xeneral y el rector de la Universidá d'Uviéu Vicente Gotor en particular denuncien la violencia policial.

Pesie a estos intentos d'acallar la llucha contra la imposición del EEES, esti ye un movimientu que ta atropando cada vuelta más fuercia. Lxs estudiantes de la Universidá d'Uviéu, solidarixs colxs compañerxs de Barcelona, al empar que lxs estudiantes del restu del Estáu, vamos siguir movilizándomos. Esti encierru nel rectoráu ye un pasu más na llucha contra la implantación del Plan Bolonia.

Asamblea d'Estudiantes contra l'EEES d'Asturies



En castellanu:

Lxs estudiantes de la Universidad de Oviedo, organizadxs en asamblea, manifestamos nuestro rechazo ante los intolerables hechos ocurridos en Barcelona el pasado miércoles 18 de marzo.

Tras cuatro meses de encierro en la Universitat de Barcelona, en protesta por la aplicación del Espacio Europeo de Educación Superior, lxs estudiantes allí encerradxs fueron desalojadxs violentamente, a manos de los mossos d'esquadra, con el beneplácito del rector Didac Ramírez y la orden de Joan Saura y Josep Huguet, consejeros de Interior y de Universidades respectivamente. En las posteriores manifestaciones siguió la ola represiva; la policía autonómica agredió también a transeuntes y periodistas, acabando la jornada con decenas de detenidxs.

Queremos denunciar esta política represiva llevada a cabo contra cualquier movimiento contestatario. Ante la crisis sistémica de este capitalismo salvaje se agudizan las contradicciones que sirven de excusa para el uso desproporcionado de la fuerza en aras de la “paz social”. Somos conscientes de que esto no es un hecho aislado y de que esta política tiene el objetivo de acabar con toda disidencia contra la mercantilización progresiva de los servicios públicos (sanidad, enseñanza...).

De esta manera, condenamos las actitudes represivas a la vez que exigimos:

  • La dimisión de los consejeros Joan Saura y Josep Huguet y del rector Didac Ramírez.

  • La puesta en libertad sin cargos de lxs imputadxs.

  • El cese de la criminalización por parte de la Conferencia de Rectores de Universidades Españolas (CRUE).

  • Que la CRUE en general y el rector de la Universidad de Oviedo Vicente Gotor en particular denuncien la violencia policial.

Pese a estos intentos de acallar la lucha contra la imposición del EEES, este es un movimiento que está sumando cada vez más fuerza. Lxs estudiantes de la Universidad de Oviedo, solidarixs con lxs compañerxs de Barcelona, a la vez que lxs estudiantes del resto del Estado, vamos seguir movilizándonos. Este encierro en el rectorado es un paso más en la lucha contra la implantación del Plan Bolonia.

Asamblea de Estudiantes contra el EEES d'Asturies

1 comentario: